מתקן מים הוא מוצר חובה בכל מטבח, ואם עדיין אין לכם, אנחנו בטוחים שעד שתסיימו לקרוא את המאמר הזה – תתחילו להשוות מחירים של ברי מים.

כל אחד יודע שגוף האדם מורכב ברובו ממים. הנוזל הזה הוא חיוני לבריאות שלנו ובלעדיו אין לנו חיים.

אבל האם המים שאנחנו שותים באמת טובים לגוף שלנו? דבר ראשון, כדאי לדעת שבאופן כללי, מי השתיה בישראל הם ברמה גבוהה יחסית.

אבל המים שלנו מושפעים מהמון גורמים. בין השאר, בזמן שהמדינה והרשויות בודקות את הצנרת הראשית – הם לא בודקים את הצנרת של הבניין. בבניינים ישנים מדובר בחלק חשוב של המערכת, מכיוון שהצנרות הישנות עשויות ממתכת שמחלידה עם הזמן.

החלודה הזאת עלולה להגיע לברז המים, ומשם לגוף שלנו. כשמדובר בחומרים כמו עופרת, שמצויים בצנרות כאלה, הרי שזהו חומר מסוכן ורעיל!

בנוסף, חלק גדול ממי השתיה שלנו, בייחוד באזור המרכז, מורכבים ממים שמגיעים ממתקני התפלה. מתקני ההתפלה הם מרכיב חיוני עבור המדינה שלנו, שנמצאת על ספר המדבר ותחת איום התייבשות מתמיד.

יחד עם זאת, למרות היתרונות של התפלת מים עבור משק המים הכללי, עבור הגוף שלנו הוא פחות טוב. מי מותפלים הם מים ללא מינרלים וחומרים חיוניים לגופינו.

לכן, אין ספק שכל אחד מאיתנו צריך ורוצה לשתות מים צלולים, בריאים ונקיים. אף אחד לא רוצה שהגוף שלו יתמלא בחומרים רעילים ומסוכנים מהצנרת הביתית, ואף אחד לא רוצה לגלות שיש לו חוסרים בגוף בגלל מי שתייה לא טובים.

אז לפני שמתפנקים במדיח כלים, או בטלויזיה חדשה – אנחנו ממליצים לכם לדאוג לבריאות שלכם ולהתקין בר מים.

לבחירת המתקן המתאים לכם, ולהזמנת התקנה – צרו קשר וטכנאי תמי 4 – waterbar יעניק לכם שירות מקצועי מקצה אל קצה!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *